Utvidet returrett til 31. januar 2025

Gamification and Consumer Engagement

- Creating Value in Context of ICT Development

Om Gamification and Consumer Engagement

In the context of rapid ICT development, this book focuses on how gamification affects consumer engagement and can be used to create a shared value for customers and companies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030542078
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 13. november 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 349 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Gamification and Consumer Engagement

In the context of rapid ICT development, this book focuses on how gamification affects consumer engagement and can be used to create a shared value for customers and companies.

Brukervurderinger av Gamification and Consumer Engagement



Finn lignende bøker
Boken Gamification and Consumer Engagement finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.