Utvidet returrett til 31. januar 2025

Identifying Consumption

- Subjects and Objects in Consumer Society

Om Identifying Consumption

Illustrates how an individual's buying habits are shaped by the dynamics of the consumer marketplace - and thus how consumption and identity inform each other. This title brings together the various theories of spending and develops a mode of analysis concentrating on the individual subjectivity of consumption.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781592138708
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 15. juni 2008
  • Dimensjoner:
  • 210x141x22 mm.
  • Vekt:
  • 296 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Identifying Consumption

Illustrates how an individual's buying habits are shaped by the dynamics of the consumer marketplace - and thus how consumption and identity inform each other. This title brings together the various theories of spending and develops a mode of analysis concentrating on the individual subjectivity of consumption.

Brukervurderinger av Identifying Consumption



Finn lignende bøker
Boken Identifying Consumption finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.