Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing Organizational Crisis and Brand Trauma

Om Managing Organizational Crisis and Brand Trauma

This book offers a framework for dealing with a new phenomenon affecting organizations and their stakeholders: brand trauma.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319607252
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 8. september 2017
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 155x218x22 mm.
  • Vekt:
  • 456 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Managing Organizational Crisis and Brand Trauma

This book offers a framework for dealing with a new phenomenon affecting organizations and their stakeholders: brand trauma.

Brukervurderinger av Managing Organizational Crisis and Brand Trauma



Finn lignende bøker
Boken Managing Organizational Crisis and Brand Trauma finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.