Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing and Managing Tourism Destinations

Om Marketing and Managing Tourism Destinations

This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs).

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781032380698
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 970
  • Utgitt:
  • 31. juli 2023
  • Dimensjoner:
  • 246x62x176 mm.
  • Vekt:
  • 2220 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 11. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing and Managing Tourism Destinations

This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs).

Brukervurderinger av Marketing and Managing Tourism Destinations



Finn lignende bøker
Boken Marketing and Managing Tourism Destinations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.