Utvidet returrett til 31. januar 2025

State Propaganda in China's Entertainment Industry

Om State Propaganda in China's Entertainment Industry

This book maps out the cutting-edge expansions of official propaganda that are embedded in the entertainment industry of contemporary China. Its case studies bring to light the progression of the mainstream propaganda discourse in terms of its merging, cooperation and compromise in both the traditional and newly-emerging entertainment media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138639614
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 154
  • Utgitt:
  • 2. juni 2016
  • Dimensjoner:
  • 241x164x15 mm.
  • Vekt:
  • 392 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av State Propaganda in China's Entertainment Industry

This book maps out the cutting-edge expansions of official propaganda that are embedded in the entertainment industry of contemporary China. Its case studies bring to light the progression of the mainstream propaganda discourse in terms of its merging, cooperation and compromise in both the traditional and newly-emerging entertainment media.

Brukervurderinger av State Propaganda in China's Entertainment Industry



Finn lignende bøker
Boken State Propaganda in China's Entertainment Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.