Norges billigste bøker

The Global Brand

- How to Create and Develop Lasting Brand Value in the World Market

Om The Global Brand

Nigel Hollis draws on his experience at Millward Brown to present a simple formula for determining brand strength to illustrate the market value and performance of brands. Hollis emphasizes human nature as a set of constant core values that all brands should appeal to, and analyzes the future of brand-building as a profitable investment.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230620568
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 2. mars 2010
  • Dimensjoner:
  • 156x231x20 mm.
  • Vekt:
  • 322 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. august 2025

Beskrivelse av The Global Brand

Nigel Hollis draws on his experience at Millward Brown to present a simple formula for determining brand strength to illustrate the market value and performance of brands. Hollis emphasizes human nature as a set of constant core values that all brands should appeal to, and analyzes the future of brand-building as a profitable investment.

Brukervurderinger av The Global Brand



Finn lignende bøker
Boken The Global Brand finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.