Utvidet returrett til 31. januar 2025

The International Marketing of Travel and Tourism

- A Strategic Approach

Om The International Marketing of Travel and Tourism

Tourism marketing has gone through fundamental changes. The pursuit of strategies based on global alliances, the breakdown of commercial borders and new technology have all facilitated tourism's commercialization. This is an examination of the changes in the international marketing of tourism.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333717592
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 329
  • Utgitt:
  • 5. mai 1999
  • Dimensjoner:
  • 247x190x25 mm.
  • Vekt:
  • 668 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av The International Marketing of Travel and Tourism

Tourism marketing has gone through fundamental changes. The pursuit of strategies based on global alliances, the breakdown of commercial borders and new technology have all facilitated tourism's commercialization. This is an examination of the changes in the international marketing of tourism.

Brukervurderinger av The International Marketing of Travel and Tourism



Finn lignende bøker
Boken The International Marketing of Travel and Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.