Utvidet returrett til 31. januar 2025

The New Icons?

- The Art of Television Advertising

Om The New Icons?

Tracing commercials from the late 1940s, when they made their first appearance, to the early 1990s, Rutherford focuses on the shape and character of actual commercials as well as on what we do with them.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780802074287
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 270
  • Utgitt:
  • 1. mars 1994
  • Dimensjoner:
  • 152x229x20 mm.
  • Vekt:
  • 443 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av The New Icons?

Tracing commercials from the late 1940s, when they made their first appearance, to the early 1990s, Rutherford focuses on the shape and character of actual commercials as well as on what we do with them.

Brukervurderinger av The New Icons?



Finn lignende bøker
Boken The New Icons? finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.