Norges billigste bøker

Unconscious Branding

- How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing

Om Unconscious Branding

If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? Unconscious Branding takes the most brilliant and revolutionary concepts from cognitive science and applies them to how we market, advertise, and consume in the modern digital age.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137278920
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 12. mars 2014
  • Dimensjoner:
  • 233x156x19 mm.
  • Vekt:
  • 308 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. august 2025

Beskrivelse av Unconscious Branding

If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? Unconscious Branding takes the most brilliant and revolutionary concepts from cognitive science and applies them to how we market, advertise, and consume in the modern digital age.

Brukervurderinger av Unconscious Branding



Finn lignende bøker
Boken Unconscious Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.