Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
Explains and provides a model for how to develop teacher-directed authentic model for visual arts assessment for grades 1-12.Based on a National Endowment for the Arts rsrch study of how creative artwork can be quantified & the measures can reliably asse
Explains and provides a model for how to develop teacher-directed authentic model for visual arts assessment for grades 1-12.Based on a National Endowment for the Arts rsrch study of how creative artwork can be quantified & the measures can reliably asse
This text discusses theories in psychology, philosophy and aesthetics. It examines the impact of: the theories on each other; the education of children; and the field of art education. The book philosophically supports the view that teachers need to be the change agents in art curriculum reform.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.