Hvordan returnerer jeg bestillingen min?

Hvis du har angret hele eller deler av bestillingen din og ønsker å returnere den, må den returneres til oss på følgende adresse:

 

Tales.no

co/ Forlagssentralen 

0040 Oslo

 

Dette skal du gjøre:

 

  1. Skriv ut
    Last ned og skriv ut angrerettskjemaet, fyll det ut og legg den inni pakken du returnerer.
    Alternativt kan du feste følgeseddelen til pakken du returnerer og ringe rundt de produktene du returnerer.
    Du trenger ikke å sende oss en e-post angående retur – vi registrerer det helt automatisk.
     
  2. Pakk
    Produktet må pakkes ordentlig slik at den ikke går i stykker eller blir våt under transporten. Under retur er det du som bærer risikoen for produktet i tilfelle den skulle bli skadet.
     
  3. Send
    Pakken skal sendes direkte til adressen ovenfor. Husk å skriv ned forsendelsesnummeret i tilfelle pakken går tapt under transporten.
    Pakken må sendes med levering til adressen ovenfor og må IKKE sendes til pakkelageret eller et annet hentested.
    Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å forlate pakken fysisk på adressen. Du er selv ansvarlig for betaling av frakt, med mindre ikke annet er avtalt.

    Hvis transportøren ber om kontaktinformasjon for oss, er vår e-postadresse: info@tales.no.
     

  4. Få pengene dine tilbake
    Så snart vi mottar pakken refunderer vi hele beløpet til det betalingskortet som ble brukt på kjøpstidspunktet. Beløpet vil være på kontoen din innen 1-2 virkedager.
    Vær oppmerksom på at det kan ta et par dager fra vi mottar selve pakken til innholdet er registrert som mottatt.

    Det er ikke mulig for oss å refundere beløpet til en annen konto.

 


 

Vanlige spørsmål

 

Er det mulig å returnere bare noen av produktene?

Hvis du bare vil sende tilbake ett av flere produkter, refunderer vi beløpet som tilsvarer verdien av produktet til betalingskortet som ble brukt på kjøpstidspunktet. Husk å skrive på avbestillingsskjemaet eller følgeseddelen hvilke produkter du returnerer.

 

Kan jeg bytte ut produktet mitt mot et annet?

Dessverre er det ikke mulig å bytte et kjøpt produkt mot et annet.

 

Må jeg betale for returfrakten selv?

Du må selv stå ansvarlig for betalingen av forsendelsen fordi dette ikke dekkes av oss, med mindre det er en klage (produktfeil).

 

Jeg har sendt tilbake returen, men pengene ennå er ikke refundert?

Kontakt kundeservice med pakkens forsendelsesnummer, så følger vi opp og ser etter hva som gikk galt.

 

I hvor lang tid kan jeg returnere?

Som utgangspunkt for fysiske produkter tilbys angrerett i 30 dager fra den dagen kjøpet ble gjort.

I juleperioden tilbyr vi utvidet retur for alle bestillinger til og med 31. januar.

 

Synes du dette svaret var nyttig? 1 1

Utgitt: 13. October 2021 Oppdatert: 18. January 2022
Fant du ikke svaret du lette etter?

Vi oppfordrer våre kunder til å prøve og finne svar på denne siden, ettersom det er den raskeste måten å få svar på et bestemt spørsmål.
Hvis dette ikke er mulig er du hjertelig velkommen til å kontakte oss direkte ved å klikke nedenfor.


Kontakt oss