Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
By comparing current abuses of the truth with abuses from the past, this book will help you better understand how we got to where we now are, see how we can move beyond the post-truth era, and develop highly practical skills for separating truth from lies.
Fake News, Propaganda, and Plain Old Lies explains how to identify deceptive information and seek out the most trustworthy information to inform decision making in your personal, academic, professional, and civic lives. Barclay takes an objective, non-partisan approach to the topic of sorting deceptive information from trustworthy information.
To compete in the digital age, libraries must provide outstanding customer service to their virtual users. Serving Online Customers: Lessons for Libraries from the Business World is a practical guide to help libraries adopt and adapt the best practices of e-business for their own online operations.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.