Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
"Åh, business ..." består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality, buzzwords, forandringsledelse, gennemsigtighed, greenwash, intern kommunikation, issues management, kampagner, kriseledelse, de fire P’er, public relations, rådgivning, netværkssamfundet, skandaler, strategi og whistleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden.Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis. De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
Based on the theory of the Rhetorical Arena and the multivocal approach, this guide explores a new perspective on crisis communication, and what happens when external voices start communicating as a crisis breaks out.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.