Utvidet returrett til 31. januar 2025

Bøker av Gordon Foxall

Filter
Filter
Sorter etterSorter Populære
  • av Gordon Foxall
    450,-

    This is a reprint of a formerly published book. It deals with the psychology and behavior that motivates people to make the purchase and consumer choices that they do.The book makes a major new contribution to our understanding of consumer decision-making.

  • - The BPM Research Program
    av Gordon Foxall
    696 - 3 883,-

  • av Gordon Foxall
    635 - 2 085,-

  • - Marketing and Strategy
    av Gordon Foxall
    635 - 2 085,-

    Originally published: London: Croom Helm, 1984.

  • - The Behavioural Perspective Model
    av UK) Foxall & Gordon (Cardiff University
    790 - 2 396,-

    Presents a structured approach to consumer research, showing how a simple framework that embodies the rewards and costs associated with consumer choice can be used to interpret a wide range of consumer behaviours.

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.