Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
In Timothie Bright and the Origins of Early Modern Shorthand, J. D. Fleming brings together two areas of sixteenth-century intellectual history.
This book examines the seventeenth-century project for a "real" or "universal" character: a scientific and objective code. Focusing on the Essay towards a real character, and a philosophical language (1668) of the polymath John Wilkins, Fleming provides a detailed explanation of how a real character actually was supposed to work.
Debates that the poetry and prose of John Milton are about the presentation of a radically different hermeneutic model. Drawing on Renaissance Neoplatonism, Tudor-Stuart ideology, and Calvinist theory of conscience, this work argues that the attempt to theorize interpretation without discovery is not unorthodox within early modern English culture.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.