Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
The introduction and a theoretical summary of language anxiety research (Chapter 1) are followed by four chapters: Chapter 2 presents a meta-analysis of the widely used Foreign Language Classroom Anxiety Scale¿s (Horwitz, et al., 1986) factorial structure; Chapter 3 reports on a validation study of the Hungarian version of MacIntyre and Gardner¿s (1994) Input, Process, and Output Anxiety Scales; Chapter 4 presents the development of a skills-based anxiety questionnaire through a three-phased study consisting of an exploratory qualitative phase as well as two quantitative phases using Rasch analysis; and Chapter 5 focuses on empirical approaches available for tapping into the dynamic change of this emotion, including the idiodynamic method and quantitative analyses such as latent growth curve modeling and dynamic cluster analysis.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.