Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
Malcolm Dean, The Guardian newspaper's longstanding chief monitor of social affairs, expertly indicts his own trade through a series of seven case studies on the influence of media on social policy. Drawing on four decades of top-level Whitehall briefings, topped up by interviews with 150 policy-makers, the book is packed with insights, and colourful stories from events in Whitehall's corridors, culminating in a damning list detailing the seven deadly sins of the 'reptiles' (modern journalists). A new final chapter reports on the News International hacking scandal, and the subsequent Leveson Inquiry, prompting criminal and civil lawsuits and leading to a radical press regulator plan. Written in an engaging way, it offers a unique insider's perspective and a detailed and valuable account of what goes on in news rooms, pressure groups, departmental policy divisions and Parliament.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.