Utvidet returrett til 31. januar 2024

Bøker av Nicholas Ind

Filter
Filter
Sorter etterSorter Populære
  • av Nicholas Ind
    1 409,-

    Regardless of the service or products it provides, a company's corporate brand is responsible for its image and reputation in the minds of its products' consumers. And yet companies rarely focus on what leads to a successful corporate brand, concentrating their energy instead on their individual brand name products. In The Corporate Brand, Nicholas Ind argues strongly for a new focus on corporate brand development.Ind argues that organizations must use all forms of communication, including performance of specific products, employees' services, and advertising, to build effective interactive relationships with their customers. The Corporate Brand elucidates the methods used by successful corporate brands to build and maintain both "corporate identity" and reputation.

  • - hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
    av Nicholas Ind
    553,-

    Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene.Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.

  • - How to Create Consumer Involvement and Inspiration
    av Nicholas Ind & Oriol Iglesias
    255,-

  • av Nicholas Ind
    251,-

  • - A Participatory Approach to the Brand Building Process
    av Nicholas Ind
    381,-

    Branding Governance challenges traditional thinking on brands. Bestselling author Nicholas Ind and cross-cultural communications expert Rune Bjerke expose the flaws in a marketing-led approach to brand-building, and offer in its place a highly-participative, organization-wide process that delivers fulfillment to employees and value to customers.

  • - How to Transform Every Member of Your Organization into a Brand Champion
    av Nicholas Ind
    484,-

    Living the Brand is a practical book which shows how organizations can empower and enthuse employees to create 'brand champions'. This approach can enhance employee commitment, improve service standards and focus efforts to deliver business goals.

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.