Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
In Neoclassical Music in America: Voices of Clarity and Restrain, music reviewer and scholar, R. James Tobin explores the origins and fate of neoclassicism, arguing how efforts to define musical neoclassicism as a style largely fail because of the stylistic diversity of the music that fall within its scope. Tobin surveys the careers of various figures, drawing especially on early reviews of performances before offering his own critical assessment of individual works. His examination includes such European influencers, as Igor Stravinsky, Paul Hindemith, and Nadia Boulanger, before he turns his attention to Edward Burlingame Hill, Walter Piston, Harold Shapero, Irving Fine, early Lukas Foss, Alexei Haieff, Ingolf Dahl, Louise Talma, John Lessard, Nicolai Lopatnikoff, and Aaron Rabushka
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.