Gjør som tusenvis av andre bokelskere
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev.
This manual is compiled by the authors according to Cambridge University Press, using in teaching and learning discourse within the subject Language Aspects for the second course students at the faculty of Foreign Languages. We were grateful to the authors, publishers and others who have given permission for the use of copyright material, because of this manual helped for our students to learn foreign language effectively in Uzbek auditory.
Metodlar nima uchun kerak?O¿quvchilaringizni yoshi, qiziqishlaridan kelib chiqqan holda mavzuni ularga tushunarli va esda qolarli qilib ötishingizda foydalanadigan usullarga METOD deyiladi. Siz biladigan, darslaringizda qöllaydigan metodlaringiz soniga qarab sevimli ustozlikka harakat qilayotgan yoki sevimli ustoz bölishga ulgurganligingizni aniqlasa böladi.«AQLIY XUJUM» metodi. Aqliy xujum ¿ bu g`oyalarni generatsiya (ishlab chiqish) qilish metodidir. «Aqliy xujum» metodi biror muammoni echishdao`quvchilar tomonidan bildirilgan erkin fikr va mulohazalarni to`plab, ular orqalima`lum bir echimga kelinadigan eng samarali metoddir. Aqliy xujum metodiningyozma va og`zaki shakllari mavjud. Og`zaki shaklida o`qituvchi tomonidanberilgan savolga o`quvchilarning har biri o`z fikrini og`zaki bildiradi.
Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.
Ved å abonnere godtar du vår personvernerklæring.