Har du et sporingsnummer, men det finnes ingen status?

Når vi har pakket en bestilling, legger vi den umiddelbart for henting hos Bring. Deretter sender vi deg en e-post med en forsendelses-ID slik at pakken kan spores.

 

I noen tilfeller kan det ta litt tid før operatøren oppdaterer leveringsstatusen for pakken. Det kreves litt tålmodighet, men ofte tar det bare noen timer før det finnes en korrekt status.

 

Hvis du er usikker på statusen til pakken er du alltid velkommen til å kontakte transportøren (Bring):

– husk å skriv inn din forsendelses-ID som vi sendte til deg ved levering fra vårt lager

 

Kontakt Bring:

Du kan ringe dem på: 04045

Du kan også starte en chat eller sende en henvendelse her.

 

Hvis de ikke kan løse problemet er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg med å løse det.

Synes du dette svaret var nyttig? 0 0

Utgitt: 13. October 2021 Oppdatert: 29. October 2021
Fant du ikke svaret du lette etter?

Vi oppfordrer våre kunder til å prøve og finne svar på denne siden, ettersom det er den raskeste måten å få svar på et bestemt spørsmål.
Hvis dette ikke er mulig er du hjertelig velkommen til å kontakte oss direkte ved å klikke nedenfor.


Kontakt oss