Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Når bestillingen sendes fra vårt lager med transportøren vil du motta en e-post med en frakt-ID. 

 

Med denne frakt-IDen kan du til enhver tid spore pakken din helt til du mottar den.

 

Du gjør dette ved å skrive det inn på nettstedet til den valgte transportøren.

 

 

Bring: spor pakken din her

 

 

Merk; at det i noen tilfeller kan ta litt tid for transportøren å oppdatere leveringsstatusen for pakken.

 

Det kreves litt tålmodighet og ofte tar det ikke mer enn et par timer, så kommer det en oppdatert status.

 

 

Du kan også holde oversikt over bestillingsstatus og leveringsdato på bestillingssiden.

Synes du dette svaret var nyttig? 0 0

Utgitt: 13. October 2021 Oppdatert: 26. October 2021
Fant du ikke svaret du lette etter?

Vi oppfordrer våre kunder til å prøve og finne svar på denne siden, ettersom det er den raskeste måten å få svar på et bestemt spørsmål.
Hvis dette ikke er mulig er du hjertelig velkommen til å kontakte oss direkte ved å klikke nedenfor.


Kontakt oss