Utvidet returrett til 31. januar 2025

3D Game Engine Architecture

- Engineering Real-Time Applications with Wild Magic

Om 3D Game Engine Architecture

A guide to the software engineering and programming of 3D engines. It talks about the process and shows how to construct the core elements of 3D systems, including data structures, the math system, and the object system. It explains how to manage data with scene graphs, how to build rendering and camera systems, and how to handle the details.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780122290640
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 752
  • Utgitt:
  • 17. desember 2004
  • Dimensjoner:
  • 194x240x40 mm.
  • Vekt:
  • 1800 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av 3D Game Engine Architecture

A guide to the software engineering and programming of 3D engines. It talks about the process and shows how to construct the core elements of 3D systems, including data structures, the math system, and the object system. It explains how to manage data with scene graphs, how to build rendering and camera systems, and how to handle the details.

Brukervurderinger av 3D Game Engine Architecture



Finn lignende bøker
Boken 3D Game Engine Architecture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.