Norges billigste bøker

A Dictionary of Media and Communication

Om A Dictionary of Media and Communication

This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication in over 3,500 entries, including digital and mobile media, advertising, journalism, social media, and nonverbal communication.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198841838
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 560
  • Utgitt:
  • 21 februar 2020
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 120x193x32 mm.
  • Vekt:
  • 406 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5 juni 2024

Beskrivelse av A Dictionary of Media and Communication

This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication in over 3,500 entries, including digital and mobile media, advertising, journalism, social media, and nonverbal communication.

Brukervurderinger av A Dictionary of Media and Communication



Finn lignende bøker
Boken A Dictionary of Media and Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.