Utvidet returrett til 31. januar 2025

A Japanese Advertising Agency

- An Anthropology of Media and Markets

Om A Japanese Advertising Agency

Presents a case study of an advertising campaign to outline the complex relations that exist between different divisions (account, planning, marketing, creative) within an advertising agency, and between the agency and the client, and the agency and media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780700705030
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 350
  • Utgitt:
  • 4. juli 1996
  • Dimensjoner:
  • 139x218x24 mm.
  • Vekt:
  • 434 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av A Japanese Advertising Agency

Presents a case study of an advertising campaign to outline the complex relations that exist between different divisions (account, planning, marketing, creative) within an advertising agency, and between the agency and the client, and the agency and media.

Brukervurderinger av A Japanese Advertising Agency



Finn lignende bøker
Boken A Japanese Advertising Agency finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.