Utvidet returrett til 31. januar 2025

A Paradigm for Looking

- Cross-Cultural Research with Visual Media

Om A Paradigm for Looking

Based on research in two African communities, this volume presents a new methodology for examining visual media--one that suggests a phenomenology of filmmaking and an ethnography of mediated communication. Comprehensively developed and discusses, this methodology can be used for analysis of any informant-made visual communication.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780893910020
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 1. januar 1977
  • Dimensjoner:
  • 234x156x14 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av A Paradigm for Looking

Based on research in two African communities, this volume presents a new methodology for examining visual media--one that suggests a phenomenology of filmmaking and an ethnography of mediated communication. Comprehensively developed and discusses, this methodology can be used for analysis of any informant-made visual communication.

Brukervurderinger av A Paradigm for Looking



Finn lignende bøker
Boken A Paradigm for Looking finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.