Norges billigste bøker

A Social and Economic Theory of Consumption

Om A Social and Economic Theory of Consumption

Kaj Ilmonen was a pioneer in the third wave of the sociology of consumption. This book provides a balanced overview of the sociology of consumption, arguing that the enthusiasm of 'the third wave' exaggerated the role of the symbolic and imaginary at the expense of the materiality of human societies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230244108
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 237
  • Utgitt:
  • 8. desember 2010
  • Dimensjoner:
  • 144x226x18 mm.
  • Vekt:
  • 416 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av A Social and Economic Theory of Consumption

Kaj Ilmonen was a pioneer in the third wave of the sociology of consumption. This book provides a balanced overview of the sociology of consumption, arguing that the enthusiasm of 'the third wave' exaggerated the role of the symbolic and imaginary at the expense of the materiality of human societies.

Brukervurderinger av A Social and Economic Theory of Consumption



Finn lignende bøker
Boken A Social and Economic Theory of Consumption finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.