Utvidet returrett til 31. januar 2025

Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools

- Rethinking Contemporary Myths of Meritocracy

Om Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools

Alice Bradbury discusses how the meritocracy myth reinforces educational inequalities and analyses how the recent educational developments of datafication and neuroscience might challenge how we classify and label children as we rebuild a post-pandemic schooling system.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781447347026
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 184
  • Utgitt:
  • 11. juni 2021
  • Dimensjoner:
  • 233x156x14 mm.
  • Vekt:
  • 294 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools

Alice Bradbury discusses how the meritocracy myth reinforces educational inequalities and analyses how the recent educational developments of datafication and neuroscience might challenge how we classify and label children as we rebuild a post-pandemic schooling system.

Brukervurderinger av Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools



Finn lignende bøker
Boken Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.