Norges billigste bøker

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Om Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Now in a fully revised and updated fourth edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only textbook to introduce key theory and best practice in sport marketing at an advanced level.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032137537
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 310
  • Utgitt:
  • 11 august 2022
  • Utgave:
  • 4
  • Dimensjoner:
  • 243x173x30 mm.
  • Vekt:
  • 584 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 17 juli 2024

Beskrivelse av Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Now in a fully revised and updated fourth edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only textbook to introduce key theory and best practice in sport marketing at an advanced level.

Brukervurderinger av Advanced Theory and Practice in Sport Marketing



Finn lignende bøker
Boken Advanced Theory and Practice in Sport Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.