Norges billigste bøker

Advertising and Consumer Culture

- A Special Issue of Mass Communication & Society

Om Advertising and Consumer Culture

This collection contains essays addressing the issue of advertising and consumer culture. Essays featured include "The rise of consumer culture in Chinese society"; "Memoirs of a commodity fetishist"; and "Consumer culture and television home shopping programming".

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805897364
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 112
  • Utgitt:
  • 1. november 2000
  • Dimensjoner:
  • 229x154x11 mm.
  • Vekt:
  • 178 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. oktober 2025

Beskrivelse av Advertising and Consumer Culture

This collection contains essays addressing the issue of advertising and consumer culture. Essays featured include "The rise of consumer culture in Chinese society"; "Memoirs of a commodity fetishist"; and "Consumer culture and television home shopping programming".

Brukervurderinger av Advertising and Consumer Culture



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Consumer Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.