Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising and Consumer Culture in China

Om Advertising and Consumer Culture in China

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China s search for modernity and cultural globalization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780745671178
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 24. juni 2016
  • Dimensjoner:
  • 210x151x33 mm.
  • Vekt:
  • 434 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Advertising and Consumer Culture in China

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China s search for modernity and cultural globalization.

Brukervurderinger av Advertising and Consumer Culture in China



Finn lignende bøker
Boken Advertising and Consumer Culture in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.