Norges billigste bøker

Advertising, Commercial Spaces and the Urban

Om Advertising, Commercial Spaces and the Urban

Providing a detailed account of contemporary outdoor advertising and its relationship with urban space, this book examines what the outdoor advertising industry tells us about the commercial production of urban space, what industry practices reveal about contemporary capitalism, and how ads and billboard structures interface with spaces of the city

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349303700
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 215
  • Utgitt:
  • 1. januar 2010
  • Utgave:
  • 12010
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 336 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Advertising, Commercial Spaces and the Urban

Providing a detailed account of contemporary outdoor advertising and its relationship with urban space, this book examines what the outdoor advertising industry tells us about the commercial production of urban space, what industry practices reveal about contemporary capitalism, and how ads and billboard structures interface with spaces of the city

Brukervurderinger av Advertising, Commercial Spaces and the Urban



Finn lignende bøker
Boken Advertising, Commercial Spaces and the Urban finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.