Utvidet returrett til 31. januar 2025

Advertising Tower

- Japanese Modernism and Modernity in the 1920s

Om Advertising Tower

This book examines responses of Japanese authors to the aesthetic transformation of Tokyo influenced by the activities of Japanese advertisers in the early 20th century. Gardner shows how modernist works offer new constructions of subjectivity amid the social and technological changes that provided the ground for the appearance of "mass media."

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780674021297
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 349
  • Utgitt:
  • 1. mars 2006
  • Dimensjoner:
  • 156x235x32 mm.
  • Vekt:
  • 658 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Advertising Tower

This book examines responses of Japanese authors to the aesthetic transformation of Tokyo influenced by the activities of Japanese advertisers in the early 20th century. Gardner shows how modernist works offer new constructions of subjectivity amid the social and technological changes that provided the ground for the appearance of "mass media."

Brukervurderinger av Advertising Tower



Finn lignende bøker
Boken Advertising Tower finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.