Utvidet returrett til 31. januar 2025

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

- AMEC 2011, Taipei, Taiwan, May 2, 2011, and TADA 2011, Barcelona, Spain, July 17, 2011, Revised Selected Papers

  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642348884
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 129
  • Utgitt:
  • 4. januar 2013
  • Utgave:
  • 2013
  • Dimensjoner:
  • 155x235x7 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Brukervurderinger av Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets



Finn lignende bøker
Boken Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.