Utvidet returrett til 31. januar 2025

Alcoholic Beverages

Om Alcoholic Beverages

The aim of this book, originally published in 1985, was to demonstrate, on the basis of historical analysis, that transnational corporate structures and marketing strategies exercised a powerful impact on the availability and consumption of alcoholic beverages in both developed and developing marketing economies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032603766
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 1. desember 2023
  • Dimensjoner:
  • 140x216x13 mm.
  • Vekt:
  • 372 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Alcoholic Beverages

The aim of this book, originally published in 1985, was to demonstrate, on the basis of historical analysis, that transnational corporate structures and marketing strategies exercised a powerful impact on the availability and consumption of alcoholic beverages in both developed and developing marketing economies.

Brukervurderinger av Alcoholic Beverages



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.