Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om American Media and the Memory of World War II

Concentrating on key popular films, television series, and digital games from the last two decades, this book explores the critical influence World War II continues to exert on a generation of Americans born over thirty years after the conflict ended.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138805521
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 214
  • Utgitt:
  • 10. mars 2015
  • Dimensjoner:
  • 152x229x18 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av American Media and the Memory of World War II

Concentrating on key popular films, television series, and digital games from the last two decades, this book explores the critical influence World War II continues to exert on a generation of Americans born over thirty years after the conflict ended.

Brukervurderinger av American Media and the Memory of World War II



Finn lignende bøker
Boken American Media and the Memory of World War II finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.