Utvidet returrett til 31. januar 2025

American Media & Social Institutions

- A Reader

Om American Media & Social Institutions

Places mass media within the context of the greater cultural, social, historical, and ideological world. Students will learn that mass media is not created in a vacuum, but rather it sits at the intersection of all the social sciences.The book provides a firm foundation for studying mass media through chapters on how media works, semiotics, ideology, and media literacy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781626617278
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 276
  • Utgitt:
  • 30. desember 2013
  • Vekt:
  • 525 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av American Media & Social Institutions

Places mass media within the context of the greater cultural, social, historical, and ideological world. Students will learn that mass media is not created in a vacuum, but rather it sits at the intersection of all the social sciences.The book provides a firm foundation for studying mass media through chapters on how media works, semiotics, ideology, and media literacy.

Brukervurderinger av American Media & Social Institutions



Finn lignende bøker
Boken American Media & Social Institutions finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.