Norges billigste bøker

An investigation into branding strategies implemented by Trinergy Brand Connectors of South Africa during the strategic takeover of Zain Tele

  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9786200471062
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 124
  • Utgitt:
  • 20. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 150x8x220 mm.
  • Vekt:
  • 203 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brukervurderinger av An investigation into branding strategies implemented by Trinergy Brand Connectors of South Africa during the strategic takeover of Zain Tele



Finn lignende bøker
Boken An investigation into branding strategies implemented by Trinergy Brand Connectors of South Africa during the strategic takeover of Zain Tele finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.