Norges billigste bøker

Art in Consumer Culture

- Mis-Design

Om Art in Consumer Culture

Asks the contemporary art world to be honest about the pervasive effects of commodification and the difficulty of staging critique. This book examines the collusion of 'art' and 'design' in contemporary artistic practices in order to find avenues of critique in a commercially driven cultural landscape.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781409422402
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 218
  • Utgitt:
  • 28. juni 2011
  • Dimensjoner:
  • 157x241x18 mm.
  • Vekt:
  • 618 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. september 2025

Beskrivelse av Art in Consumer Culture

Asks the contemporary art world to be honest about the pervasive effects of commodification and the difficulty of staging critique. This book examines the collusion of 'art' and 'design' in contemporary artistic practices in order to find avenues of critique in a commercially driven cultural landscape.

Brukervurderinger av Art in Consumer Culture



Finn lignende bøker
Boken Art in Consumer Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.