Utvidet returrett til 31. januar 2024

Assessing Service Quality

- Satisfying the Expectations of Library Customers

Om Assessing Service Quality

A classic book is brought up to date as the authors integrate the use of technology into the customer experience and offer solid, practical ideas for developing a customer service plan that meets the library's customer-focused mission, vision, and goals,

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780838910214
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 215
  • Utgitt:
  • 30. april 2010
  • Dimensjoner:
  • 217x282x13 mm.
  • Vekt:
  • 544 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av Assessing Service Quality

A classic book is brought up to date as the authors integrate the use of technology into the customer experience and offer solid, practical ideas for developing a customer service plan that meets the library's customer-focused mission, vision, and goals,

Brukervurderinger av Assessing Service Quality



Finn lignende bøker
Boken Assessing Service Quality finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.