Utvidet returrett til 31. januar 2025

Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture

Om Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture

Analyzes black cultural representations that appropriate anti-black stereotypes. This work furthers our understanding of the historical circumstances that are influencing contemporary representations of black subjects that are purposefully derogatory and documents the consequences of these images.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415804868
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 142
  • Utgitt:
  • 19. august 2009
  • Dimensjoner:
  • 152x229x15 mm.
  • Vekt:
  • 380 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture

Analyzes black cultural representations that appropriate anti-black stereotypes. This work furthers our understanding of the historical circumstances that are influencing contemporary representations of black subjects that are purposefully derogatory and documents the consequences of these images.

Brukervurderinger av Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture



Finn lignende bøker
Boken Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.