Utvidet returrett til 31. januar 2025

Audience Studies

- A Japanese Perspective

Om Audience Studies

Focusing on the case of contemporary Japan, this book theorizes the role of media and ICT in today's media-rich global environment and introduces a new argument of audience complexity. It will contribute significantly to the 'internationalisation' of the media studies movement underway in the global era.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415800136
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 236
  • Utgitt:
  • 5. august 2009
  • Dimensjoner:
  • 161x237x19 mm.
  • Vekt:
  • 472 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Audience Studies

Focusing on the case of contemporary Japan, this book theorizes the role of media and ICT in today's media-rich global environment and introduces a new argument of audience complexity. It will contribute significantly to the 'internationalisation' of the media studies movement underway in the global era.

Brukervurderinger av Audience Studies



Finn lignende bøker
Boken Audience Studies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.