Utvidet returrett til 31. januar 2025

Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

- Selling Genius

Om Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

This book discusses the use of authorship discourses and author figures in the promotion and marketing of media content, dealing with the U.S. mainstream media, including franchise film, network television, and triple-A video games.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367356514
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 196
  • Utgitt:
  • 2. juli 2020
  • Dimensjoner:
  • 242x160x20 mm.
  • Vekt:
  • 458 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

This book discusses the use of authorship discourses and author figures in the promotion and marketing of media content, dealing with the U.S. mainstream media, including franchise film, network television, and triple-A video games.

Brukervurderinger av Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries



Finn lignende bøker
Boken Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.