Norges billigste bøker

Bernard Shaw and Modern Advertising

- Prophet Motives

Om Bernard Shaw and Modern Advertising

This book charts how promotional campaigns in which Bernard Shaw participated were key crucibles within which agency and personality could re-negotiate their relationship to one another and to the consuming public.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319786278
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 181
  • Utgitt:
  • 26. juni 2018
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Bernard Shaw and Modern Advertising

This book charts how promotional campaigns in which Bernard Shaw participated were key crucibles within which agency and personality could re-negotiate their relationship to one another and to the consuming public.

Brukervurderinger av Bernard Shaw and Modern Advertising



Finn lignende bøker
Boken Bernard Shaw and Modern Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.