Norges billigste bøker

Bollywood in the Age of New Media

- The Geo-televisual Aesthetic

Om Bollywood in the Age of New Media

This is a study of popular Indian cinema in the age of globalisation, new media, and metropolitan Hindu fundamentalism, focusing on the period between 1991 and 2004.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780748649396
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 13. mars 2012
  • Dimensjoner:
  • 159x231x15 mm.
  • Vekt:
  • 420 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. mai 2025

Beskrivelse av Bollywood in the Age of New Media

This is a study of popular Indian cinema in the age of globalisation, new media, and metropolitan Hindu fundamentalism, focusing on the period between 1991 and 2004.

Brukervurderinger av Bollywood in the Age of New Media



Finn lignende bøker
Boken Bollywood in the Age of New Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.