Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Islam

- The Marketing and Commodification of Piety

Om Brand Islam

Focusing on the rise of "Brand Islam," this book considers how the highly lucrative marketing of goods and services as "Islamic" or "halal" is reshaping the religious, cultural, and economic lives of Muslim consumers and communities around the globe.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781477309469
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 294
  • Utgitt:
  • 2. august 2016
  • Dimensjoner:
  • 238x156x21 mm.
  • Vekt:
  • 416 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Brand Islam

Focusing on the rise of "Brand Islam," this book considers how the highly lucrative marketing of goods and services as "Islamic" or "halal" is reshaping the religious, cultural, and economic lives of Muslim consumers and communities around the globe.

Brukervurderinger av Brand Islam



Finn lignende bøker
Boken Brand Islam finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.