Norges billigste bøker

Branded Women in U.S. Television

- When People Become Corporations

Om Branded Women in U.S. Television

This book examines product placement and brand integration in U.S. television. Using examples from 1950s television sponsorship to The Real Housewives, Bjelskou illustrates how the commercialization of TV programing affects both formats and narratives and how these genres are in conversation with contemporary political and social environments.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498507387
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 146
  • Utgitt:
  • 2. juni 2016
  • Dimensjoner:
  • 151x229x11 mm.
  • Vekt:
  • 218 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Branded Women in U.S. Television

This book examines product placement and brand integration in U.S. television. Using examples from 1950s television sponsorship to The Real Housewives, Bjelskou illustrates how the commercialization of TV programing affects both formats and narratives and how these genres are in conversation with contemporary political and social environments.

Brukervurderinger av Branded Women in U.S. Television



Finn lignende bøker
Boken Branded Women in U.S. Television finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.