Norges billigste bøker

Branding Japanese Food

- From Meibutsu to Washoku

Om Branding Japanese Food

Explores the use of food for the purpose of place branding in Japan. At the centre of the narrative is the 2013 inscription of "Washoku, traditional dietary cultures of the Japanese, notably for the celebration of New Year" on UNESCO's Representative List of the Intangible Cultural Heritage of Humanity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780824881221
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 194
  • Utgitt:
  • 28 februar 2020
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30 oktober 2024

Beskrivelse av Branding Japanese Food

Explores the use of food for the purpose of place branding in Japan. At the centre of the narrative is the 2013 inscription of "Washoku, traditional dietary cultures of the Japanese, notably for the celebration of New Year" on UNESCO's Representative List of the Intangible Cultural Heritage of Humanity.

Brukervurderinger av Branding Japanese Food



Finn lignende bøker
Boken Branding Japanese Food finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.