Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brands and the City

- Entanglements and Implications for Urban Life

Om Brands and the City

Drawing on extensive empirical material and recent theoretical developments in the sociology of brands, this book explores the complex relationship between brands, consumption and urban life. Covering a range of brands in the city, it considers how brands provide new ways of mediating identities, lifestyles and social relations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367332976
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 15. april 2019
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 312 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Brands and the City

Drawing on extensive empirical material and recent theoretical developments in the sociology of brands, this book explores the complex relationship between brands, consumption and urban life. Covering a range of brands in the city, it considers how brands provide new ways of mediating identities, lifestyles and social relations.

Brukervurderinger av Brands and the City



Finn lignende bøker
Boken Brands and the City finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.