Utvidet returrett til 31. januar 2025

Business in the Information Age

- Heading for New Processes

Om Business in the Information Age

Recognising the possibilities and grasping the emerging potential is an important challenge for todays management, if the organisations and systems are to develop over the next twenty years. Business in the Information Age offers models and techniques for transforming company structures to help face this challenge.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783540600237
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 388
  • Utgitt:
  • 28. august 1995
  • Utgave:
  • 1995
  • Dimensjoner:
  • 155x235x23 mm.
  • Vekt:
  • 769 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Business in the Information Age

Recognising the possibilities and grasping the emerging potential is an important challenge for todays management, if the organisations and systems are to develop over the next twenty years. Business in the Information Age offers models and techniques for transforming company structures to help face this challenge.

Brukervurderinger av Business in the Information Age



Finn lignende bøker
Boken Business in the Information Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.